REKONSTRUKCE SKRÝVKOVÝCH DOPRAVNÍKŮ PD 502, 504, 506, 511


zpět

Lokalita: Doly Bílina
Materiál, výkonnost: skrývka, 9000 t/h
Šíře dopravníků: 1800 mm
Rok: 2012

Pásové dopravníky PD 502, PD 504, PD 506 a PD 511 jsou v konečném postavení součástí nové kompletní linky pásové dopravy TC2 pro rýpadlo KK 1300.

Byla provedena oprava a modernizace poháněcích stanic v rozsahu revize všech bubnů, poháněcích jednotek, systému napínání, rekonstrukce prašného pásu, revize hydraulického systému štítu a oprava ocelové konstrukce. Osazení poháněcích stanic pohony bylo doplněno na tři až čtyři pohony. U všech dopravníků byly rekonstruovány náběhové díly a vratné stanice. Střední části dopravníků PD 502 a PD 506 byla dodána kompletně nová v provedení středních dílů nenávazných, girlandových š 1800. U PD 504 a PD 511 byla střední část osazena novými girlandami . Střední část PD 511 byla upravena pro průchod stávajícím pásovým mostem. Na poháněcí stanici PD 511 byl instalován laserový scaner ve funkci měření dopravovaného množství.

 

Hlavní parametry zařízení

Označení dopravníku PD 502 PD 504 PD 506 PD 511
Šířka dopravního pásu (mm) 1800 1800 1800 2000
Délka dopravníku (m) 1500 1340 1317 538
Projektované převýšení (m) -11 9 3 12
Teoretické dopravní množství (t/hod) 9000 9000 9000 9000
Osazení hlavními pohony   (kW) 3×500 4×500 3×500 3×500
Dopravní rychlost   (m/s) 5,2 5,2 5,2 5,2
Dopravovaný materiál skrývka skrývka skrývka skrývka
Kusovitost (mm) 400 – 700 400 – 700 400 – 700 400 – 700
Provozní brzda – typ Svendborg BSFI Svendborg BSFI Svendborg BSFI Svendborg BSFI
Prašný pás – šířka   (mm) 2000 2000 2000 2200
Prašný pás – pohon (kW) 7,5 7,5 7,5 7,5
Pohon napínacího vrátku   (kW) 2 x 75 2 x 75 2 x 75 2 x 45
Rychlost nap. vozíku   (m/s) 0,19 0,19 0,19 0,19
Délka napínání celková 27 27 27 17
Dopravní pás P2500/4+1, 1800, 8+4 A P2500/4+1, 1800, 8+4 A P2500/4+1, 1800, 8+4 A P2500/4+1, 2000, 10+5 A

 



© 2024 Hutní montáže, a.s. | firla.eu