Společnost Hutní montáže, a.s. nadále provádí svářečské a montážní práce na mostní ocelové konstrukce mostu Rader Hochbrücke v Německu u města Rendsburg.
Tento 1 498 m dlouhý a 48 m vysoký most který jako součást federální dálnice 7 se klene nad Kielským kanálem spojujícím Severní moře s Baltským.
Je to druhý nejdelší ocelový silniční most v Německu po mostě Mülheim Ruhr Valley Bridge.
Montáž ocelové konstrukce mostního svršku probíhá z velké části metodou inkrementálního zasouvání. Ta je sestavena na opěrách z dodaných komponentů (Taktů).
Na ocelové nosné konstrukci se pak vyrábí železobetonová vozovka.
První dílčí stavba je budována souběžně se stávajícím mostem. Po jejím dokončení bude starý most zbourán. Následně bude postaven ještě jeden podobný most..
Očekává se, že výstavba jednoho z největších projektů modernizace mostů v Německu potrvá do roku 2030
Společnost Hutní montáže, a.s. přistoupila ke stavbě mostů Rader Hochbrücke v pulce Června 2024.
Momentálně se pracuje nad dokončením prvního taktu mostní ocelové konstrukce z jižní strany mostu.
Naši zaměstnanci taky pomáhají i kolegům z Chorvatska, kteří staví most ze severní části projektu.